Rabu, 15 Februari 2012


ME..MYSELF ...AND I
                 






hai..hai... nama saya Rosliana anak perempuan kesayangan Abdul Rahim (sebab saya sorang je perempaun)... boleh panggil saya gugugagaLia..atau Lia..........( ' 3') . 23 February ini birthday saya yang ke-25.  Saya tinggal bersama keluarga di , 66 Jalan Duku Taman Seri Medan,42500 Telok Panglima Garang, Selangor Darul Ehsan (alamat penuh, senang korang nak hantar card jemputan kawen).











KELUARGAKU ('  3")






               Saya mempunyai ahli keluarga seramai 6 orang, yang terdiri daripada Emak, Rozitah Binti Darman, seorang suri rumah tangga. Abah, Abdul Rahim Bin Bulat, bekerja di Sime Darby Food Industri . Mohd Rafizi adalah anak sulung emak abah saya, yang bekerja di Sime Darby Food Industri. Saya anak kedua dan perempuan tunggal di dalam keluarga saya. Adik sulung saya Mohd Razwan , bekerja di CCM. dan adik bongsu saya Mohd Razan masih bersekolah di Sekolah Menengah Kebangsaan Sijangkang Jaya. 
























Setiap tahun kami sekeluarga akan merancang pergi bercuti, Tempat percutian pilihan kami di Malaysia Tanah Airku. Tunggu ada duit lebih baru pegi melancong ke negara orang. hehehheh.





Langkawi adalah destinasi kami untuk tahun lepas. Tahun ini kami tak merancang untuk ke mana-mana , kerana adik bongsu kami menduduki peperiksaan PMR.



























KERJAYA KU



Pekerjaan pertama saya di KFC Telok Panglima Garang, selama 2 bulan sahaja.Kemudian saya bekerja di Sime Darby Research Sdn Bhd, di bahagian Purchasing , Finance and Account.  Saya mula bekerja disana ketika umur saya 21 tahun, selepas saya tamat belajar di Kolej Komuniti Sabak Bernam, sehingga sekarang.










Ini la tempat kerja saya, waktu makan tengah hari. Makan kat office saja kirim kawan, nak keluar mesti tak cukup masa.












Tempat kerja saya di kelilingi pokok kelapa sawit. Udara yang segar, nyaman dan yang penting parking kereta tak kena bayar. yeeahhh.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan