Ahad, 1 April 2012

luahan ku

Selamat mlm... dh tak tertahan rasa ny nk tanggung...tiap2 hari makan hati dengan perangai si adik...tiap2 malam bwk perempuan lepak kat rumah....selagi belom pukul 12 selagi tu la tak balik.... sebelom ni sampai pukul 1... dh bnyk kali tegur  mengadu kat mak...mak cuma ckp "biar kan la dia bukan anak mak..dia bukan ny buat ape2"... memang dia bukan anak mak...memang dia tak buat ape2...tp aku  ni ape..? org luar yg hanye sewa bilik...? duduk dlm bilik.... nk tgk tv pun rasa meluat je bila ade org luar sebok2... lepak... mak pun bukan main rancak cerita... memang la berlemak perempuan tu... yg jantan tu pulak bangga la dpt perempuan mcm tu... elok2 dpt awek yg baik..yg tahu adap...di tinggal kan ny... memang berlandas kan nafsu semata2...

aku tahu dia anak yatim...mak dh tak ade...tp tak kan la di sebab kan itu kite boleh sokong je ape yg dia buat...tak kan la di sebab kan dia anak yatim dia boleh buat ape yg dia suke..betapa sedih ny aruwah mak dia.... tak kan la kite nk salah kan ibu yg mengandung...dia pegi sekolah dia mesti tahu adap..

bile mengadu kat abah pulak..dia boleh kata "asal kan dia hormat abah" ok..fine... time kawan aku dtg ramai2....bukan sorang2 hari raya pulak tu...setahun sekali..wah..tak kasi dtg..sebab dh pukul 11 mlm...  adil ke...?


bile aku bwk diri 3 hari tak balik... tahu pulak call aku tanye tak balik rumah ke... perasan pulak aku tak ade .... ikut kan hati memang aku nk bwk diri je...tp aku tak biasa berjauhan dengan family aku... ni bukan cara aku.   tolong la... "Ya Allah Ya Tuhan ku berikan la kekuatan utk aku... temu kan la jodoh aku secepat yg mungkin supaya aku boleh keluar dr rumah ni... dn lepas dr tanggungjawab mak dan abah aku" amin

Tiada ulasan:

Catat Ulasan